21 лютого 2017 року на базі дошкільному навчальному закладі (ясла-садку) №210 «Славутич» була проведена ІV сесія проекту «Асоціація молодих освітян Запоріжжя» в Шевченківському районі.
Для молодих вихователів було проведено практико - орієнтований семінар з теми: «Організація фізкультурно – оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах».
З привітаннями учасників Школи молодого вихователя, інформацією про важливість таких заходів, про досягнення педагогічного колективу закладу та його плідну роботу звернулась методист ТВО Тарновська Я.С. Завідувач Якимчук К.В. ознайомила присутніх зі структурою роботи ДНЗ та побажала плідної роботи. Керівник районної Школи вихователів-початківців ДНЗ та д/п ЗНВК Білецька О.П. акцентувала увагу на нормативно - правову базу, вимоги Базового компоненту дошкільної освіти щодо питань організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ.
Під час інтерактивного практикуму було ґрунтовно розглянуто основні завдання, шляхи, засоби і методи фізичного виховання дошкільнят та формування в них основ здорового способу життя.
Велика увага приділялась застосуванню в освітньому процесі ДНЗ науково вивірених, експериментально апробованих інноваційних освітніх методик і технологій здоров’язбережувального і здоров’яформувального спрямування, а саме - методиці ігрового стретчинга.
Вихователь-методист ДНЗ №210 «Славутич» Цвєткова Л.І. провела майстер – клас, на якому презентувала педагогічний досвід роботи з теми: «Зміцнення здоров’я дітей засобами ігрового стретчингу» (досвід є переможцем обласного конкурсу «Методист року-2016» - ІІ місце).
Вихователі-початківці були ознайомлені з цією оздоровчою методикою, де було розкрито завдання, принципи, правила організації та структура занять з ігрового стретчинга.
Адміністрація ДНЗ приділила увагу здобуткам інструктора з фізичної культури Радченко Н.В., яка вміло поєднує гру, казку, творчість дітей із фізичними вправами. На занятті зі стретчингу Наталія Вікторівна продемонструвала педагогам специфіку інноваційної технології та ігрові підходи до її впровадження.
Наприкінці зустрічі, під час рефлексії, молоді педагоги ділилися своїми враженнями, після яких можна з упевненістю говорити, що вони розширили власний досвід щодо використання оздоровчої методики – ігрового стретчинга в організації фізкультурно - оздоровчої роботи в ДНЗ та отримали натхнення щодо вдосконалення свого професійного рівня.
|